Vrienden van SC Purmerend

Schaakclub Purmerend organiseert voor haar leden en bezoekers gedurende het seizoen graag een aantal leuke activiteiten. Om dat mogelijk te maken hebben wij het concept “Vrienden van SC Purmerend” geïntroduceerd Vrienden van de schaakclub doneren vrijwillig een extra bijdrage om ons in deze activiteiten te ondersteunen.

Behoudens deze vrienden heeft de club ook nog een aantal personen die specifiek ons 1e team ondersteunen.

Het bestuur is onderstaande, maar ook de vrienden/personen die verkiezen anoniem te blijven zeer erkentelijk voor hun bijdrage:

1. Wladimir Goosen               11. Peter Bruins               21. Ton van Nieuwkerk
  2. Perry Koopmans                12. Kees Kerkdijk             22. Ellen van den Berg
  3. Frank van der Velpen         13. Arno Buijten              23. Hugo Ent
  4. Bert-Jan Melchers              14. Yullia Indenko            24. Ivo Knottnerus
  5. Rob van Someren              15. Patrick IJnsen
  6. Simone en Jan Al               16. Ties Wijnen