Wie wint de Eggert Bokaal 2015?

Op zaterdag 7 november a.s. wordt in het Eggert Winkelcentrum door 4 jeugdteams van Schaakclub Volendam, schaakclub Monnickendam, Aris de Heer en Schaakclub Purmerend voor het eerst gestreden om de Eggert Bokaal. De bedoeling is, om dit toernooi elk jaar te organiseren.
Naast de eer en de Eggert Bokaal zijn er bekers en medailles en voor alle deelnemers en ook nog leuke andere prijsjes te verdienen.

fb-banner pasen
De aanvang van het toernooi is om 13.30 uur. Voorzitter N. Wisse van de ondernemersvereniging opent om 13.00 uur het toernooi met de uitreiking van het sponsorshirt voor de Purmerender jeugd. Daarna spelen de kinderen in 6 ronden van 10 min. pppp twee keer tegen elkaar in teams van 4 spelers.
Voor de reservespelers en belangstellenden zijn er allerlei andere schaakactiviteiten zoals: Aanschuifschaken en schaken op het grote schaakbord.
Om half 5 is de prijsuitreiking.
We hopen natuurlijk op veel belangstelling van ouders, grootouders en andere familie, maar hopen ook, dat er veel leden van de schaakclub aanwezig zullen zijn.