Zinderende schaak-happening in het Triton op 2/11/2019!

Onze vier teams die in de KNSB spelen, dus totaal 32 spelers,  die in ons clublokaal tegelijk aantreden tegen 4 gastteams, dus ook totaal 32 spelers. Maar liefst 64 schakers die elkaar te vuur en zwaard bestrijden in dezelfde ruimte. Daarbij de wedstrijdleider, de teamleiders en de bezoekers. Een zinderend gebeuren.
Zoveel wedstrijdpartijen in één ruimte maken we niet dikwijls mee op onze clubavonden.

Opmerkelijk is ook dat ik ca. 16 jeugdige spelers telde op een totaal van 64 spelers ofwel 25%. De aandacht van de KNSB voor het jeugdschaak werpt zijn vruchten af waarbij ook onze club met 40 jeugdleden zijn bijdrage levert.

De uitslagen zijn nu bekend en zijn na te zien op de KNSB site (schaken.nl). Twee van onze teams wonnen met 4.5-3,5, de twee andere teams speelden 4-4 gelijk. Ongetwijfeld zullen we op deze website meer te lezen krijgen over de verrichtingen van de teams in de KNSB-competitie.