Vladimir steelt de show in wedstrijd ZSC-Saende 3 – Purmerend 3 uitslag 4-4

Een zucht van verlichting ging door ons heen toen Vladimir zijn tegenstander René Kanninga tot overgave dwong in een toreneindspel.  Daarmee werd een dreigende nederlaag van ons team, in de uit-wedstrijd in de NHSB competitie klasse 2C, afgewend. Vladimir bracht de stand op 4-3 wetende dat de laatste partij van Rik Slaman door Rik  gewonnen zou worden zodat de eindstand 4-4 zou verschijnen.

Het team was wel enigszins gehavend door de afwezigheid van drie vaste spelers o.a. wegens verplichtingen in het lopende Scholentoernooi.

Een zoektocht begon naar drie invallers. Drie van onze leden waren bereid om vrijdagavond sneeuw en regen te trotseren om op 9 februari 2018 naar Zaandam te reizen. Met grote dank aan Perry Koopmans, Serkan Millli en Vladimir Bartels. Uiteraard zal van de drie invallers Vladimir daar de beste herinneringen aan over houden.

Naar traditie zullen de partij-ervaringen van de teamspelers binnenkort op deze website verschijnen.

Felicitaties aan ZSC-Saende met dit gelijkspel waardoor zij kansen houden op het kampioenschap in de NHSB competitie klasse 2C.