Vanaf komende donderdag 27 mei weer clubavond in Triton

Sinds 19 mei j.l. de Versoepelingen Stap 2 zijn ingegaan is het voor schaakclubs weer mogelijk om hun “normale” clubavond op locatie te houden. Feitelijk gaan we terug naar de situatie zoals deze was op onze laatste clubavond van 10 december 2020.

We hebben inmiddels van Triton de garantie gekregen dat ze hun Grote Zaal vanaf 27 mei weer als binnensportlocatie aan ons beschikbaar zullen stellen. Dit alles natuurlijk met inachtneming van de thans geldende corona maatregelen.

Het aanmelden voor de clubavond dient weer elke week apart voor woensdagavond 19:00 uur te geschieden. Er zijn dus geen “vaste kruizen”.  Daarna maak ik de indeling en zal deze rond 21:00 uur op de site worden gepubliceerd. Wacht niet te lang met aanmelden want 30 schakers is het absolute maximum.

Het wekelijks aanmelden kan via de mail: wedstrijdleider@scpurmerend.nl of via WhatsApp: +31681000614. Elke aanmelding wordt bevestigd. Liever niet bellen.

Alle seniorleden hebben dit bericht inmiddels ook persoonlijk via de mail toegestuurd gekregen.

Eindelijk na bijna een half jaar mogen we weer gezamenlijk achter een bord met stukken van hout plaats nemen. Laten we tot de zomervakantie weer gaan genieten van het edele spel, onze passie, dat schaken is.