vacatures Voorzitter en Webmaster

Aan alle leden en ouders van leden,

Tijdens de afgelopen Algemene Leden Vergadering (ALV) heeft onze (voormalige) voorzitter aangegeven zijn functie neer te leggen. De reden van het neerleggen van zijn functie heeft hij ook tijdens de ALV toegelicht.

Naast zijn functie als voorzitter was hij ook onze webmaster. Twee functies die goed los van elkaar zijn te zien. Het is ons tot op heden niet gelukt om een vervanger te vinden voor beide functies.

Binnen het bestuur is het gemis van een voorzitter groot. Zoals bij de ALV al is aangegeven kunnen niet alle taken opgevangen worden door de overige bestuursleden. Het belang van een goede webmaster is in het huidige digitale tijdperk eveneens vanzelfsprekend een noodzaak.

Wij doen een beroep op de leden en ouders van jeugdleden om zich kandidaat te stellen voor een van beide functies om onze mooie vereniging op het hoogstaande niveau te houden als van de afgelopen jaren.

Voor beide functies is een vacature opgesteld die als bijlagen bij dit bericht zijn toegevoegd.

Profiel Voorzitter Schaakclub Purmerend profiel Webmaster Schaakclub Purmerend

Is er behoefte aan aanvullende informatie dan kan er altijd contact opgenomen worden met een van de huidige bestuursleden.

Indien je geïnteresseerd bent in een van beide functie’s dan kan je dit kenbaar maken bij onze secretaris, Flora Gaeta: secretaris@schaakclubpurmerend.nl