TATA Steel: de laatste loodjes voor de 10-kampers!!

Nog één ronde te gaan op zondag 28 januari 2018 en de kansen voor onze clubgenoten zijn als volgt:

Vladimir Bartels in groep 6F heeft 5 uit 8 en staat tweede in zijn groep. Het is nu al duidelijk dat hij een goed toernooi heeft gespeeld en hoog in groep 6F zal eindigen. Succes gewenst in je laatste partij, Vladimir!!
Romayn Brandsma in groep 6B staat met 6 uit 8 op de eerste plaats. In de laatste partij komt hij uit tegen nummer 2 in zijn groep die ook 6 uit 8 heeft maar iets minder SB punten. Dat wordt spannend die laatste ronde. Veel succes gewenst Romayn!!
Barry Brink staat met 6 uit 8 op de eerste plaats in groep 1A. Succes in de laatste ronde!!
Ton de Veij in groep 4D heeft 4,5 uit 8, dus zeker al een goed resultaat.
Wim Dekker staat met 4,5 uit 8 op een gedeelde derde t/m zesde plaats in groep 6A met .
Cor Groot heeft 6 uit 8 in groep 6H en staat gedeelde tweede en derde. In de slotpartij komt hij uit tegen de koploper. Bij winst zal hij eindigen als eerste of gedeelde eerste. Zet ‘m op Cor!!
Serkan Milli heeft in groep 6G 5 uit 8 verzameld en staat tweede. Nummer één zal hij niet kunnen inhalen maar hij kan verdienstelijk tweede in zijn groep worden.
Jaap Poel in groep 7C aan kop 7 uit 8 en is nu al zeker van de eerste plaats! De eerste 10-kamper die zeker met lauweren zal terugkeren!!
Rudolf Puister gaat in groep 7B met 6 uit 8 aan kop en de groepsoverwinning ligt binnen zijn bereik. Succes in de laatste partij!!
Marloes Rogge in groep 9Z  van 12 deelnemers staat nu op de vierde plaats. Nu al een mooi resultaat!!!
Tim van Rijs in groep 8C heeft 4,5 uit 8 verzameld, dus meer als 50% en staat op de gedeelde vijfde en zesde plaats. Zet ‘m op in de laatste ronde. Bij winst stijg je nog enkele plaatsen.
Gerard jongen, Perry Koopmans, Cor ten Woude en Hans van Roekel: voor hen geldt dat ze meegedaan hebben in een afmattende wedstrijd en geen lauweren oogsten maar wel punten verzameld hebben en doorzettingsvermogen getoond hebben.