Rapid spelen in november bij Aris de Heer te Middenbeemster.

Een leuk initiatief van Schaakclub Aris de Heer uit Middenbeemster!!

Maandag j.l. hebben Luc Preeker en schrijver dezes drie ontspannen partijen gespeeld met leden van Aris de Heer.

Uit de website van Aris de Heer (sc-arisdeheer.nl) blijkt dat bij winst de winnaar aan kop van een polonaise (zie polonaise ) het etablissement mag rondgaan! Dat recht werd ook gegeven aan Klein Duimpje bij de recente NHSB wedstrijd tussen Aris de Heer en Opening 64 uit Sint Pancras. Dit geeft een goede indruk van de gezelligheid die er heerst in de club.

Wat let u om de komende drie maandagavonden ook naar Aris de Heer te gaan om onder andere uw schaakvaardigheid verder te verbeteren?? Onze voorzitter heeft op deze website ( zie oproep door de voorzitter ) op die mogelijkheid gewezen en hij weet zeer goed waarover hij spreekt.

Ook van harte aanbevolen door Luc Preeker en Kees Kerkdijk.