Proef van start!

Nadat een grote groep leden van onze vereniging zijn steun heeft gegeven om een proefperiode te starten, gaan we hiermee beginnen. Gisteravond mocht ik zelf even ervaren, hoe lastig het is, om op het laatste moment in te delen. De (overigens zeer goed bezochte)  rapid avond, met veel nieuwe gezichten en veel deelnemende jeugdleden verliep nog niet helemaal vlekkeloos, maar was wel erg gezellig!

Jeugd mengt zich met succes tussen de senioren!

Dan de regels voor de proefperiode:

Om ingedeeld te worden voor de Keizercompetitie van donderdag 10 maart vragen wij van jullie, om je aan te melden, als je geen vast kruis hebt.
We rekenen er dus op, dat de leden met een vast kruis komen. Die hoeven zich niet apart aan te melden.
Voor deze groep geldt wel: even afmelden voor woensdagavond 18.00 uur, als je niet komt.

Aan of afmelden bij wedstrijdleider Foppe: wedstrijdleider@scpurmerend.nl of telefonisch: 0610747623

De wedstrijdleider houdt rekening met bondswedstrijden en bekerwedstrijden. Deelnemers hieraan hoeven zich dus niet af te melden, voor zover het de vaste teamspelers betreft.
De indeling staat in de loop van woensdagavond op de site bij: Voor leden: Keizerscompetitie Ronde 20

De proefperiode geldt voor de komende 4 schaakavonden: dus 10,17,24 en 31 maart.
Daarna bekijken we of we de proefperiode verlengen tot het eind van dit seizoen. (uiteraard alleen als de proef een succes is)
Op de Algemene Ledenvergadering beslissen we met elkaar hoe we in het nieuwe seizoen verder gaan.