Nieuwjaarsreceptie & Toernooi

Beste leden,

Nu het einde van het jaar en de feestdagen van 2022 naderen willen wij u graag informeren over onze geplande feestelijke start van 2023.

Het bestuur heeft namelijk, na afwezigheid van enkele jaren door de corona, onze  traditionele nieuwjaarsreceptie en aansluitend toernooi weer kunnen plannen bij Spijkerman eten & drinken.

Op zaterdag 7 januari ontvangen wij u graag voor een informele gezellige nieuwjaarsontmoeting met koffie en gebak. Aansluitend zullen wij een toernooitje spelen in de vorm van een dubbelrondige vierkamp. Aan dit toernooi kunnen maximaal 40 personen deelnemen die op sterkte worden ingedeeld in groepen van vier. U speelt dus 6 partijen van 20 minuten p.p.p.p.

Voor de toernooideelnemers is het gebruik van de lunch bij Spijkerman eten & drinken verplicht en daarvoor vragen wij een bijdrage van €10,00 (lunch + drankje)

U ontvangt binenkort een mailing met de details en de mogelijkheid van online registratie. Als alternatief zal op de clubavond ook een papieren inschrijfformulier aanwezig zijn.

Aanmelden is mogelijk tot uitelijk 22 december.

Wij hopen uiteraard dat u in grote getale aanwezig zult zijn bij deze feestelijke aftrap.

Het bestuur.