Zeer geslaagde clubactiviteit bij Deen

Zaterdagmiddag, 26 september, een prachtige nazomerdag met als hoofdingrediënt zeer enthousiaste  jeugdschakers. Zij hebben er namelijk voor gezorgd dat de inhoud van koker van de jeugdsponsoractie bij  Deen Meerland in één keer is verdubbeld.

In totaal wisten zij  508 munten te vergaren. En minstens zo belangrijk, de vele toezeggingen dat de komende weken de munten van de klanten ook in de koker van de schaakclub terecht zullen komen.

?????

Ylva en Feline (en Anders)

Olav

Alexeij en Vladimir

Björn

Deen sponsoractie (2a)

Kai en Feline

Deen sponsoractie (5a)

Lasse en Romayn

Op het plein voor de entree werd de aandacht door het publiek getrokken door het grote stukken schaakspel. Diverse Purmerenders lieten zien dat zij zeker konden schaken. Zij werden meteen aangesproken om eens kennis te komen maken op de club. Een leuke bijkomstigheid maar het belangrijkste was natuurlijk het vergaren van zoveel mogelijk munten en dat is bijzonder goed gelukt.

Sandro, Vladimir, Barrie en Sander

Deen sponsoractie (6a)

Lekker schaken op het plein

Chris en Ton

Tot slot alle vergaarde munten storten in de koker. Het was een gezellige en heééél nuttige middag samen.

Deen sponsoractie (10a)

508 munten de koker in

Jesper, Olav en Ylva

Dank aan Alexeij, Barrie, Bjorn, Feline, Jesper, Kai, Lasse, Olav, Romayn, Sander, Sandro, Vladimir en Ylva. Jullie hebben het geweldig gedaan!!! (En natuurlijk de ouders en enkele seniorleden ook bedankt voor jullie aanwezigheid en steun.)