Onze jongste auteur is …….

Dat onze jeugdschakers naast het schaken ook andere leuke hobby´s hebben kunnen we allemaal zien in de serie Wie Ben Ik

Een bijzondere vermelding die ik wil maken is voor Inara Doorn.

Inara, alweer ruim drie jaar lid van onze vereniging, schaakt met  heel veel plezier en is daarnaast gewoon een hele gezellige 8 jarige jongedame waarvan je er nooit genoeg hebt op een club.

Enkele weken geleden werd ik volledig door haar verrast. Hoi meester, ik heb een boek geschreven, kwam ze mij vertellen.

De eerste gedachte die dan bij je opkomt is een schriftje met wat leuke verhaaltjes en misschien een mooie tekening. Maar het bleek wel iets meer dan dat, ze vertelde namelijk ook dat haar boek werd uitgegeven en dat ik het ook kon kopen. En vanaf 18 december is het dan zover dat je het ook kunt kopen. Dus geen kinderfantasie maar pure werkelijkheid.

Ze heeft meer dan een jaar aan haar boek gewerkt, een verhaal wat voor 100% van haar zelf is. Het doel was een voorleesboek te schrijven wat een grote zus aan haar kleine zus kan voorlezen. Ook de foto´s in het boek zijn door haar zelf gemaakt.

Benieuwd geworden? Kijk op onderstaande link en lees  de samenvatting voor een eerste indruk.

Inara, een prachtige prestatie en natuurlijk hopen we dat je nog lang bij ons blijft schaken.