Jeugd team 2 redt het net niet

Gisteren speelde team 2 de laatste wedstrijd van de Waterland competitie tegen team 1 van onze vereniging. Deze laatste wedstrijd zou uitwijzen wie de kampioen zou gaan worden. Team 2 wist dat het lastig zou worden aangezien team 1 op papier (gemiddelde rating 365 tegen 547) sterker was. De eerste wedstrijd was echter onverwacht gewonnen dus er was hoop.

Bord 1
Vladimir speelde tegen Romayn en beide namen geen enkel risico. Romayn bood remise aan en Vladimir nam dit aan, 0,5 – 0,5.

Bord 2
Alesha werd redelijk snel door een goed spelende Lasse, 0,5 -1,5.

Bord 3
Invaller Thomas (waar was Barrie?) speelde een solide partij tegen Sander maar moest in het eindspel het onderspit delven, 0,5 – 2,5.

Bord 4
Luuk speelde rustig maar werd zwaar onderdruk gezet door Jari en kwam hier niet meer uit, 0,5 – 3,5.

Helaas dus geen kampioen maar een prachtige 2e plaats! Top prestatie!