Glorney Cup Schotland: Nederlandse teams gooien hoge ogen!

De Nederlandse teams gooien hoge ogen.
In de derde en vierde ronde werden door drie Nederlands teams de Fransen verslagen. In één match kwam Frankrijk weg met 2,5-2,5 en wel in de Glorney competitie.

Met nog één ronde te spelen is de situatie:
Glorney cup: Nederland en Frankrijk gezamenlijk aan de leiding met beide teams 7 matchpunten.
Gilbert cup: Nederland op de eerste plaats met 7 matchpunten gevolgd door Engeland op de tweede plaats met 6 matchpunten.
Robinson cup: Nederland en Engeland gezamenlijk aan de leiding met beide teams 7 matchpunten
Stokes cup: Nederland aan kop met 8 matchpunten gevolgd door Engeland met 6 matchpunten.

Romayn, uitkomend in het team dat speelt voor de Stokes cup, speelt uitstekend en heeft nu 3,5 punt uit vier partijen gehaald.

Morgen de beslissende ronde met op het programma ontmoetingen tussen Nederland en Ierland, tussen Schotland en Wales, en tussen Engeland en Frankrijk.

Allen een sportieve wedstrijd toegewenst en uiteraard ook succes gewenst!

Voor detail-uitslagen zie https:\/\/www.glorneycupchess.org/swiss_manager.htm