Derde team wint van Aris de Heer 4,5-3,5

Maandagavond 4 april 2016 betraden we Eterij ’t Middelpunt in Middenbeemster alwaar we nog het staartje van de wedstrijd van ons Jeugdteam 2 tegen het jeugdteam van Aris de Heer meemaakten.
Ook wij smaakten het genoegen, wel na een langdurige zit en veel inspanning, om om 23:47 uur een welverdiende team-overwinning voor de poorten van de hel binnen te slepen.

Binnenkort zult u hier traditiegetrouw de partij-impressies van de teamleden kunnen lezen.

Met deze overwinning eindigt Purmerend 3 in de NHSB Klasse 2C op een vijfde plaats.
Paul Meijer behaalde de topscore in klasse 2C met 6 uit 7 (85%) direct gevolgd door Kees Kerkdijk met 5,5 uit 7 (78%).
Invaller Wim Dekker smaakte om 23:45 uur het genoegen van een mooie zwaarbevochten overwinning en droeg dus belangrijk bij aan onze overwinning. Met veel dank!!!
Ton de Veij deed om 23:47 uur de allerlaatste zet in een eeuwig schaak situatie waarmee de team-overwinning een feit werd.