De Tornado en de Tsunami ! ! ! !

Op de website van Aris de Heer verscheen een uitgebreid verslag van de NHSB Klasse 2B wedstrijd Aris de Heer N1 – Oppositie N1 gespeeld op vrijdag 6 december 2019, zie link.

Uiteraard is het verslag van de welbekende wepmaster van Aris de Heer met ondersteuning in de partij-analyses van Prof. Dr. Ir. K.. Ook dit keer is het verslag geplaatst in het kader van recent nieuws en wel de Klimaatconferentie die in Madrid van start is gegaan.

Het is duidelijk dat Aris de Heer Purmerend N1 en De Waagtoren als de grote kanshebbers voor de eerste plaats in NHSB Klasse 2B ziet.
Het is daarom en vanwege het thema klimaat dat beide team als volgt worden aangeduid: “[citaat] Dan hebben we dit seizoen drie keer gewonnen, en kunnen we ons rustig laten omverblazen door de tornado van Purmerend en laten wegspoelen door de tsunami van Waagtoren”.

Hopelijk kunnen we Aris de Heer inderdaad omverblazen als we volgend jaar op 19 maart in een thuiswedstrijd tegen hen aantreden.
Ondertussen staat Aris de Heer op dit moment wel op de tweede plaats in NHSB Klasse 2B en wel met vijf matchpunten, zie link. Overigens herinner ik eraan dat we vorig seizoen het onderspit dolven in de uitwedstrijd tegen Aris de Heer.