Beste wensen en Nieuwjaarsreceptie

Beste schaakvrienden,
Het jaar spoedt zich alweer naar het eind. De Top 2000 is alweer bekend en ik ben blij, dat ook dit jaar het sterkste schaakstuk weer op 1 staat…
Op donderdag a.s. (21 december) is alweer onze laatste clubavond van 2017. Een roerig jaar, zeker nu we Foppe Reinders al zo’n poos moeten missen. Hopelijk herstelt hij in het nieuwe jaar en mogen we hem weer begroeten.
Namens het bestuur en alle leden wil ik hem van harte beterschap wensen!
Onze vereniging groeit, zeker dankzij de aanwas van de jeugd, maar ook van nieuwe seniorenleden en niet in de laatste plaats van de dames, die fantastisch worden opgeleid door Pieter, Ronald en Barry.
De jeugd doet het geweldig dankzij de inzet van Frank en zijn enthousiaste trainers! Dat verdient een groot compliment!
Ons jeugdteam is zelfs genomineerd voor de Sport Awards Purmerend! De feestelijke gala-avond waarop de uitreiking plaatsvindt is op 19 januari 2018 in theater De Purmaryn.
Op 28 december is Triton dicht en ook op 4 januari is er geen schaken.
Maar op zaterdag 6 januari openen we het jaar feestelijk bij Spijkerman Eten&Drinken. Aanvang 11.00 uur. Onder het genot van een kopje koffie of thee met wat lekkers erbij kunnen we elkaar dan het beste toewensen  en daarna nog even lekker schaken. De bedoeling is, om net als vorig jaar, een aantal 4-tallen te maken, die op sterkte ingedeeld 3 ronden Rapid tegen elkaar schaken. Rond een uur of 4 zijn we dan klaar. Geef je nog wel even op s.v.p in verband met het lekkers bij de koffie..
De eerste clubavond in het nieuwe jaar is dus op donderdag 11 januari.
Namens het bestuur wil ik graag iedereen bedanken voor zijn/haar inzet het afgelopen jaar en Fijne feestdagen toewensen. Voor het nieuwe jaar wens ik iedereen een gezellig, gezond en sportief 2018 toe!
Tot ziens op de Nieuwjaarsreceptie op 6 januari!