BBQ

Op zaterdag 18 mei a.s. (vanaf 18.00 uur) willen wij graag weer een BBQ verzorgen voor alle vrijwilligers, die zich het afgelopen jaar hebben ingezet voor de vereniging. Voor deze vrijwilligers is deze BBQ voor rekening van de vereniging. Ook “gewone” leden zijn van harte welkom. De kosten voor deze leden zijn €15,- per persoon. Je kunt je voor de BQ opgeven via het formulier. Geef ook even aan wat je graag drinkt. In enkele gevallen kunnen er deelnemers worden uitgenodigd, die geen lid zijn, maar wel een band hebben met de vereniging. Graag even in overleg. Helaas is er geen ruimte voor partners/gezinsleden van vrijwilligers en of leden.
Onze vrijwilligers worden hiervoor nog via een speciale mailing uitgenodigd. Voor jeugdleden geldt: welkom, indien je in de seniorencompetitie gespeeld hebt.
Graag opgeven voor vrijdag 17 mei a.s.
Tot ziens,
Andriesje en Kees
Langewijck 13
1462 NG Middenbeemster

Deelnameformulier:

Voor- en achternaam (*)

Ik kom: (*)

JaNee

Drinken

FrisBierWitte wijnRode wijn

Liever iets anders drinken? Laat het ons dan even weten.

Jouw bericht