Barry Brink gaat aan kop met 100% bij OPEN A groep Haarlemse Meesters toernooi

Junioren en senioren nemen de herfst-vacantie te baat om toernooien te spelen, zie bericht Frank Reurs op deze website.

HAARLEM

Woensdag avond en er zijn nu 5 ronden gespeeld in de OPEN A groep (48 deelnemers, 9 ronden) van het Haarlemse  Meesters toernooi.

Onze Barry Brink speelt als een speer en gaat met 5 uit 5 partijen (100%) aan kop. Op de 6e plaats volgt Pieter Hopman met 3,5 uit 5.
Arno Buijten en Ronald Ritsema
hebben 2 respectievelijk 2,5 punt verzameld.
Er zijn nog vier ronden te spelen en we duimen erop dat onze clubgenoten een flinke sprint zetten naar een fraai eindresultaat.

Wilt u de wedstrijd volgen, ga dan naar de volgende link: Haarlemse-Meesters 2018 OPEN A

In de groep OPEN B (70 deelnemers, 9 ronden) heeft Romayn Brandsma in de derde ronde een sterke speler met ELO 1831 remise afgedwongen. Pluim!! Romayn heeft nu 2,5 uit 5 (50%) evenals
Vladimir Bartels.
Bert-Jan Melchers staat op 2 uit 5, terwijl Marloes Rogge en Serkan Milli beiden verdienstelijk 1,5 uit 5 partijen hebben.
Tim van Rijs begon met 0 uit 2 partijen maar nam in de volgende drie ronden een sprintje en heeft nu ook 1,5 uit 5 partijen.

Wilt u de wedstrijd volgen, ga dan naar de volgende link: Haarlemse Meesters 2018 OPEN B

Er zijn nog vier ronden te gaan in zowel de OPEN A als de OPEN B groep, dus kansen op een goede klassering blijven tot de mogelijkheden behoren.

HOOGEVEEN

In Hoogeveen spelen Dennis en Robbin Jansma mee in het HOOGEVEEN 2018 toernooi (104 deelnemers 8 ronden) en wel in de Amateurs 1 groep.
Robbin Jansma haalde in de derde ronde een remise binnen en heeft nu 0,5 uit 5 partijen.
Dennis Jansma speelt steeds tegen op papier sterkere spelers en is hij nu opgeklommen naar de 51e plaats (104 deelnemers) met 2,5 uit 5 (50%). Goed gedaan!!

Er zijn nog 3 ronden te gaan, dus ook hier nog steeds mogelijkheden om een goede klassering te verdienen.

Wilt u de wedstrijd in Hoogeveen volgen, ga dan naar Hoogeveen 2018 amateurs groep 1