Aanmelden Schaakkamp 2020

Ook dit seizoen wordt er weer een schaakkamp georganiseerd en de voorbereidingen zijn al gestart met het zoeken naar een geschikte locatie voor het weekend van vrijdag 19 tot en met zondag 21 juni 2020.

Het schaakkamp is voor alle jeugdleden vanaf 8 jaar en het streven is altijd om tijdens het kamp  tegen een lokale schaakclub te spelen of een andere interessante schaakactiviteit uit te voeren.  Naast het schaken zal het schaakkamp ook bestaan uit andere (buiten) activiteiten.

Een impressie van de afgelopen jaren:

De kosten voor het schaakkamp bedragen 100 euro per kind waarbij alles inbegrepen is (ook avondeten op zondag). Sponsors zijn altijd welkom, dus als u iemand kent.

Binnenkort ontvang ieder jeugdlid een email waarin wordt vermeld hoe de aanmelding werkt.

Chris Bartels
Organisator schaakkamp SC Purmerend